Bild in maj hart <'3

Nu sitter jag och skriver en annan bildläxa (hatar bildläxor <'3). Eftersom jag ska ta ledigt den 30 november för att jag ska gå på konsert så måste jag redovisa min bild en veckan tidigare typ, för bildredovisningen skulle ju självklart vara just den dagen jag ska ta ledigt. Jag lovar, vi ska säkert vaccinera oss också den dagen jag inte är där, skulle vara typiskt.

Idag hade vi bara 3 lektioner så efter dom stack jag, Veronica och Klara till forum för att fråga lite olika affärer om hur mycket saker dom måste köpa in osv (SO-arbete), och det gick ju sådär.. vi fick inte reda på så mycket eftersom ingen som jobbade där vi frågade visste något. Efter det så gick vi och kollade lite kläder och jag prövade den där assnygga klänningen som jag vill ha, den satt asfint på och det kostade bara 400kr.. väldigt billigt för en sån fin klänning faktiskt. Åh va jag vill ha den..

FÖRESSTEN så vill jag berätta att det är SKITSVÅRT att spela piano, får ont i huvudet av det och fattar inte hur jag ska lära mig hela låten på två veckor, kommer aldrig lära mig den.


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA bilden<3

2009-11-16 @ 17:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0