"Bill söööt" <3

Nu sitter jag här på mitt rum och passar min systerson som just nu spelar piano, så fint det låter. Han fick nyss värsta utbrottet för att jag sa att vi var tvugna att gå ner för att jag skulle dricka lite vatten, även fast jag sa att vi skulle gå upp igen så började han skrika. Fick tillslut ner honom när jag sa att nallen och trollet fick följa med ner... Nu sitter han och säger att det finns många Bill, och en till Bill! på mina väggar... nu sa han att Bill var söt också :) Undra vem som lärt honom det.......................


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHHA

det är roligast att lära fel ju :(

2009-11-17 @ 17:25:20
Postat av: hanna

det ska jag göra med mitt barn, ska få ungen att kalla sin pappa för Puberteten.

2009-11-17 @ 17:25:45
Postat av: jasmine

Hahah, naw vad söt (a) klart bill är söt man kan ju inte tycka något annat :D

2009-11-17 @ 17:27:39
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: Mathilda

hanna: HAHAHHAHAH PUBERTETEN HAHAHAHAHHAHAHA



jasmine: ja elhur ;D

2009-11-17 @ 17:50:12
URL: http://riotferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0