Blodprov <'3

IDAG HAR JAG VARIT SÅ JÄKLA DUKTIG!!!!!!!!!!

Efter halva andra lektionen så hämtade pappa mig i skolan och vi åkte till sjukhuset. Jag går en gång om året och undersöker mig pga min otroligt mysiga sjukdom jag hade när jag var liten....<'3 I alla fall, den här gången skulle jag ta blodprov och jag DOG när pappa sa det. Tanten som tog blodprovet på mig var faktiskt ganska snäll men hon var tvungen att sticka mig med den där jävla nålen TVÅ GÅNGER! Fick panik, för första gången när hon stack in nåljäveln så grävde och gned hon runt nålen UNDER MIN HUD för att hitta en blodåder, åh va det var obehagligt. Efter blodprovsgrejjen så drog jag och pappa för att äta. Klockan 13:00 skulle vi vara tillbaka till sjukhuset då jag skulle mäta, väga mig osv.

Är glad över att allt det där är över nu :( <3


Kommentarer
Postat av: hanna

TUUUUUUUUUUKR<3333333333333333333333333 bra att det gick bra

2009-11-02 @ 19:12:48
Postat av: Mathilda

Hanna: jaaa <3

2009-11-02 @ 20:02:49
URL: http://riotferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0