Död åt harkrankar

När jag satt i badet nyss så märkte jag att en liten äcklig mini-harkrank var där och flög över mig. Eftersom den inte var så stor så var den inte så jätteäcklig, men den fick mig att komma ihåg massa harkrank-händelser från i somras. Dom äckliga jävlarna lyckas ALLTID befinna sig i MITT rum eller i badrummet när jag behöver kissa som mest eller bada. I alla fall, i somras när dom invaderade mitt hus och jag precis hade dödat några på mitt rum med mitt nalle puh gosedjur (<'3) så tänkte jag att jag skulle googla runt lite och kolla om fler tyckte lika illa om de äckliga varelserna som jag.

Så här tycker alltså en del folk om harkrankar:

Ja de äckliga små jävlarna har blivit fler i år känns det som. Jag har datorn brevid fönstret så nattetid lockas asen in av skärmljuset. Tack o lov så gillar katten att jaga, tortera, döda och förtära dessa vidriga varelser.

-----

De planerar en attack mot människan, jag lovar. De sitter och spanar på er.
Det är nog det hemskaste djuret som finns.

-----

Fruktansvärt äckliga är dom iallafall, och jag drömmer mardrömmar om att äcklen trasslar in sig i mitt hår och tappar sina ben.

-----

Ett nytt år, och nya Harkrankar. Fy fan vad jag hatar dessa odjur! Jag blir rejält äcklad
och får hjärtklappning när de dödsföraktande dyker mot mitt ansikte. Troligtvis känner de
min obehagskänsla i luften och siktar in sig på mig också, allt i en diabolisk plan föra att
utrota människan.


Ja, så jag är alltså ABSOLUT inte ensam om att hata äckel-jävlarna. Har faktiskt en mapp som inhåller endast harkranks-historier. Titta:




Nu när jag har förklarat och berättat om mitt harkranks-hat så ska jag göra Klara en tjänst och gratta Klemens på namnsdagen.

 


Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHAAHAHHA 'DÖD ÅT HARKRANKAR' HAH UNO

grattisallaklemens<3 HasHs namnet.

gissa vem som har wall behind my wall på ipoden.

var imponeradf

2009-11-23 @ 20:06:43
Postat av: Mathilda

klara: Jag är mkt imponerad!

2009-11-23 @ 20:07:57
Postat av: hanna

kommer ihåg den långa historian du tvinga mig att läsa<3



asså wth ofta wbmw, det ska va hey du kleiner android hey du auf deinem satellit. den ni.

2009-11-23 @ 20:32:55
Postat av: Mathilda

hanna: MEN DEN VAR ASBRA , ERKÄNN!!!!!!!!



Jag är stolt över dig :)

2009-11-23 @ 20:43:43
Postat av: jasmine

HAHAHAHAH xd

2009-11-23 @ 20:58:39
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: Mathilda

jasmine: XDDD

2009-11-23 @ 21:18:54
Postat av: veronica

HAHAHAHA KLARA<3333 "wall behind my wall på ipoden"

heter den inte world behind my wall?

det heter den på mitt itunes iaf :-)

2009-11-23 @ 21:37:06
URL: http://veronica--vivvi.blogspot.com/
Postat av: klara

men ååh jhaahha jag hade dysleksi i två sekunder

du fattade vad jag mena :)

2009-11-23 @ 21:56:36
Postat av: veronica

ja ejpi :)



riotferm.blogg.se = chattbloggen

2009-11-23 @ 22:11:00
URL: http://veronica--vivvi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0