Emergency

Nu har Veronica åkt med sin bror och hans tjej till globen för att se Pink! Blir alldeles sprallig av att tänka på att jag också ska gå på konsert snart. Jag ska få se Paramore, på riktigt. Undrar hur många blåmärken jag kommer få efter den konserten.´

I alla fall så har jag lösnaglar på mig just nu och har haft det sen i måndags. Älskar lösnaglar men ibland så kan man vilja dra av all och trampa på dom hårt, slänga dom i väggen, klippa sönder dom och spola ner dom i toaletten. HATAR när dom lossnar i skolan när man har glömt nagellimmet hemma <'3

Har föressten funderat på att göra något test och lägga upp här. Vet i alla fall EN som skulle tycka det var ganska intressant (Hanna, känn dig träffad). Men måste hitta något bra först, vill inte ha något jobbigt som gör så att man vill riva sönder närmsta levande varelse (som oftast brukar vara en av mina katter).


Kommentarer
Postat av: hanna

MM IS GAOING TO MOSHA. vet en sida med massa test om du vill göra ett♥ hej bill hej tom is her

2009-11-10 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0