Freeedaaaag äntligen!!!

Äntligen HEEEEEEELG!!!!! <3<3<3<3<3

Har planerat fredagen med att vara med Hanna, åh det var så länge sen :( <3 Vet inte vad vi ska göra ännu, men om vi inte kommer på något speciellt så går vi antagligen ner till ica och köper något gott och sen går hem till mig och segar. Ska bli så kul, har saknat henne så mycket!!!!!!!!!!
Fast nu sms:a Hanna, den apan, och sa att hon måste se DET DÄR JÄVLA BUFFY VAMPIRE NGTNGT! Så hon kommer hit efter 7.

Blev föressten jättenervös idag på musiken för vår musiklärare säger att om 2 eller 3 veckor så ska alla elever, en och en, sjunga och spela för honom. Jag kan liksom inte spela någonting och jag sjunger ju som en gudinna också.. <'3 Det är nog lättare att spela något på gitarr för då kan pappa hjälpa mig lite, men jag vill så gärna spela piano. Varför är jag inte bäst på piano, ajfhjkfhkasjfhj.

 


Kommentarer
Postat av: hanna

jag kan lära dig piano...

HAHA men ja kommer missa 10 avsnitt nästa vecka eftersom de är dubbelavsnitt varje dag så detta är ett måste :(

2009-11-13 @ 15:33:58
Postat av: Ida

Om du vill lära dig sjunga så har du ju en syster som sjunger jättebra! JAG ALLTSÅ!!! Tänk vilket fantastiskt framträdande du skulle kunna göra om jag fick öva med dig!!! Hahaha...



Har du hört dig för om "fråge-deltagare"?



Puss! Hälsa Hanna!

2009-11-13 @ 15:40:00
Postat av: Mathilda

hanna: HAH ja gör det.. vet att du kan. <3



ida: HAHHA oja..... skulle bli världsbäst.....

Ja de har jag, elr, jag har 3 stycken. Ska fråga två till på måndag.



Jadå, PUSS!

2009-11-13 @ 15:42:18
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: Jessica W

Haha Buffy the Vampire Slayer är ju grymt bra! Ska ha Buffy maraton i helgen :P

2009-11-13 @ 15:58:56
URL: http://styleandtrend.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jessica W: Jag har aldrig tittat på det så mkt, så har aldrig fastnat för det riktigt haha. ;)

2009-11-13 @ 16:04:14
URL: http://riotferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0