GLAD

ÄR GLAD IDAG! Faktiskt. Vet inte varför, det är inte ens fredag. Men det känns så skönt, har INGA läxor och vi kommer ha slapp dag imorgon. Ingen gympa på fredag (<3<3<33<333333<33<3)!!!

Jag är glad, MEN jag fick panik för ett tag sen. TÄNK om jag är sjuk när Paramore konserten ska vara? Det skulle vara så typiskt.. Har ju bestämt mig för att jag ska vaccinera mig, men kommer göra det om två veckor. Kommer säkert hinna bli sjuk innan jag får det där jädrans vaccinet. Får hoppas på att jag inte blir sjuk, går ju inte att göra något åt det om det nu skulle hända :(

NU SKA VI VARA GLADA!

Lite bilder från Halloween.


HAHHAHAHAAH



HAHAHHAHA <3<3<3

Kommentarer
Postat av: hanna

AHAHAHA NEJ ÅH JA SAKNAR DIG ÄNNU MER NU



asså din katts rumpa♥ ser ut som när liza töjer tillbaka örat

2009-11-11 @ 19:24:59
Postat av: hanna

är förresten mer rädd för att ha "EN RÖD MÅNAD" när paramore är här :(

2009-11-11 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0