Intervju

Vad fyller du din kyl med?
Bill Kaulitz:
Eftersom jag är hemma så pass sällan så fyller jag den med vanliga saker som bröd och pålägg. Jag är väldigt okomplicerad när det gäller mat och jag gillar inte heller 5-stjärniga restauranger. Jag älskar att äta pasta och pizza. Min frys är större än mitt kylskåp, där har jag massa frysta pizzor som jag tinar och kastar in i mikron.

Vem är den viktigaste personen för dig?
Bill Kaulitz:
Min familj som håller mig med båda fötterna på jorden och utan min tvillingbror Tom skulle jag inte överleva en dag. Även om vi är separerade på en dag som denna, ringer vi varandra. Jag är i stort sett Tom, vi känner oss inte hela utan varandra, vi behöver varandra.

Hur hanterar du det faktum att även killar tycker om dig och hur ofta säger folk att du är bög?
Bill Kaulitz:
Det är grejen som nästan alltid tråkar ut mig! Det händer automatiskt med sättet samhället är format - det är uppenbart att det finns rykten om det och jag tycker att det är helt okej att killar tycker om mig. Varför inte?




ÅH NEJ VAD SÖT HAN ÄR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0