KOM TILL SVERIGE!!!<3

Blir lite irriterad när jag tänker på att jag nog aldrig kommer att få gå på en LaFee eller Skye Sweetnam konsert. Det finns nästan inga här i Sverige som jag vet om som gillar dom. Det är liksom inte ens någon ide att drömma om att dom kommer hit, det är synd, eftersom dom två är nåra av dom artisterna jag gillar jättemycket :(





Halt mich fest
Bitte halt mich fest
Lass nicht los





When you lay me down, on your pillow now
Sprinkle roses on the sheets
I get the creeps!


Kommentarer
Postat av: hanna

kam nach Schweden!



åh bra kollar i en tidning nu där de gör repotage om mascara. de är en bild breve där lady gaga har överdrivna lösögonfransar både uppe och nere och så står det "lady gaga maxar med mascaran!" som om de inte syntes ALLS att de va lösisar

2009-11-10 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0