Looking up

Så igår och idag firade jag och min släkt massa födelsedagar. Det är sjukt många som fyller år i november så vi bestämde oss för att fira alla på en gång. Men lilla Kian (eller stooora Kian som han nu blivit ;)) firade vi idag igen så han fick ett eget litet kalas. Han är 2 år nu! Grattis till honom <3

Jag hade egentligen tänkt att gå på bio idag med Hanna och se New Moon men eftersom jag har lite att göra och hon med kanske så bestämde vi oss för att gå imorgon. Är inte världens största twilight-fan, men det ska bli kul att få se den, har faktiskt längtat. Men den är tydligen över 2 timmar lång, så bäst för den att den är jäkligt bra. Jag orkar inte sitta och titta på en film som är långtråkig.

Blir jätteglad varje gång jag tänker på Paramore konserten. Det är liksom nästan bara en vecka kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0