Söndag, bläh

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!

Helgen är redan slut. Måste helgerna gå så fort hela tiden? Man är så glad och lättad på fredagen, man är så glad över att man har HELA helgen framför sig. Men sen på två sekunder, är det söndag igen.

Hade föressten världens jobbigaste dröm. Drömde att Hanna VÄGRADE gå på Paramore konserten om hon inte fick sittplatser (?!). Jag förklarade för henne att det inte gick att få sittplatser men hon blev bara sur och hotade med att hon inte tänkte gå om hon inte fick sittplatser. Jag blev såklart asstressad för det var lixom dagen innan konserten. Vi började bråka och då sa jag att om hon inte skulle gå så skulle jag fråga Veronica om hon ville gå med mig men då blev Hanna sur och sa att jag inte fick.
Så där höll det på hela drömmen. Jag var jättelättad när jag vaknade och insåg att det var en dröm AGAHAHAHHA <3




Kommentarer
Postat av: jasmine

Åh, vacker bild! :D Och fyfan vilken hemsk dröm jag skulle få panik om mina kompisar inte ville hänga med mig på Th längre :P

2009-11-08 @ 15:59:45
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: hanna

för jag ÄLSKAR ju sittplatser ;)♥

2009-11-08 @ 16:07:12
Postat av: Mathilda

jasmine: Ja veet <33 hahahaha ;D



hanna: OJA... men det var jobbigt i drömmen ändå :(

2009-11-08 @ 18:16:22
URL: http://riotferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0