Tre förband <'3

Sitter här som en stor, äcklig deg och har huvudvärk. Förmodligen bara för att jag typ sovit hela dagen. Gårdagen var VÄLDIGT ROLIG, faktiskt. Jag skrattade så att jag dog många gånger.

Fick typ nyss reda på att Paramore ska ha TRE förband, så trevligt.. Kommer vara asjobbigt att stå och vänta på Paramore i typ 374834534 år. Men jaja, vad gör man.

Gud va tråkig min blogg blivit.. Okej den har aldrig varit speciellt spännande men ändå.

Ger en hälsning till Jakob. Vet att du älskar att stalka min blogg :)



Kommentarer
Postat av: hanna

dolit med tre :(

2009-11-07 @ 22:38:18
Postat av: tova

bille!:)

2009-11-08 @ 12:07:02
URL: http://iamtova.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0