Bajs<3

Nu har jag tråkigt. Har också brutal ångest inför imorgon, vet inte riktigt varför. Kanske för att det är en jobbig dag med slöjd, språk och >>>>>gympa<<<<<. Hatar gympa med hela mitt hjärta. Jaja, jag har tråkigt och vet inte vad jag ska göra. Vill gå ner och titta på TV med mor min, morbror och kusin men det är tråkigt det med om man inte får välja kanal. Funderade ett tag på om jag skulle rita något men insåg att jag inte orkar det för jag blir bara sur när jag gör det. Är sugen OMG KOM PÅ ATT JAG HAR CHOKLAD I VÄSKAN<3333 Åh, livet äger just nu, eller kanske bara för stunden. När jag ätit upp chokladen kommer jag både ha ångest och tråkigt igen. GUD VA NEGATIV JAG ÄR HELA TIDEN, NE NU SKA JAG HA EN POSITIV BLOGG, ne orkar inte. Eller jo, nu ska jag skriva upp positiva saker om den här dagen.

- Jag hade både råd med mackor och choklad på ica.
- .. eh. Jag slapp göra klart en tråkig grej på inriktningen

:)

Nu mår jag illa.


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHA SERIÖST BILDEN VARE DU SOM RITA?

2009-10-13 @ 20:22:24
Postat av: tilla

hanna: HAHAHA JA

2009-10-13 @ 20:34:28
Postat av: veronica

HHAHAHAH DU E BÄST PÅ ATT RITA

- Jag hade både råd med mackor och choklad på ica.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA tänk på att du hade råd med att låna ut pengar t en plastchoklad t mig oxå :2 jävla rikemansunge :)

surtanten i kassan väntade snällt när vi la in alla kära ENKRONOR<3<3<3

2009-10-13 @ 21:47:31
Postat av: tilla

veronica: HAHAHAHHAHAHA HON SÅG FETT PISSED UT

2009-10-13 @ 21:53:11
Postat av: klara

mittenflugan <3

2009-10-14 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0