Beautiful Dirty Rich

Just nu sitter jag och äter chips, apelsin och dricker mjölk, härlig kombination. Nej men det är fakitskt ganska gott, hehe. Blev jätteglad när jag läste på Hannas blogg nyss, ni kan ju titta själva.

Har fortfarande inte bäddat sängen, HASHGHA, men jag gör det sen när jag ska sova. Är i alla fall nyduschad, ÄLSKAR DET ÅH JAG HAR INTE FETTIGT HÅR LIVET LEKER<333333333333333333

Som sagt så ska jag till forum imorgon, med Veronica och Klara. Ska köpa ett par skor som jag dreglat över och sen så får jag se om jag hittar något på gina för 100kr.




Kommentarer
Postat av: hanna

NYA LÅTAR fyr immär. visa skorna sen () om ja inte vet vilka de redan e vilket jag inte tror

2009-10-10 @ 23:10:43
Postat av: tilla

hanna: ska visa sen ja :2

2009-10-10 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0