B&J's <3

Gick upp kl 8:30 för att titta på nyhetsmorgon, Tokio Hotel skulle ju vara med i några minuter!!!!!! ;) Men jag satte mig först framför datan och kollade när dom skulle vara med exakt. Dom skulle vara med kl 10:31 så jag la mig ner i sängen igen och tänkte att jag vaknar säkert utan att ställa klockan. Ja.. Jag vaknade precis kl 10:37, PRECIS DÅ så skulle det sluta. Jaja, det var bara en liten intervju med dom från när dom var här i Sverige. Den kanske finns på youtube sen eller något ;)

Åt två mackor till fukost och nu sitter jag och äter glass, B&J's <3333 Gillar inte dom där hårda chokladfiskarna i så mycket, men jag har faktiskt börjat tycka om dom lite nu när jag måste äta dom. Annars brukar Hanna äta dom åt mig.


Tror Hanna har sparat den här för har inget minne alls av att jag gjort det.


Kommentarer
Postat av: hanna

ÄNTLIGEN kan jag äta mer än bara fiskarna;) <3HAHAHA men tänkte lägga upp den själv så orkade jag inte däröfr spara ja den

2009-10-18 @ 17:52:59
Postat av: tilla

hanna: JASSÅ ;)

2009-10-18 @ 22:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0