*dör igen*

ASSSÅ FÖRLÅT MEN JAG MÅSTE FÅ DAMPA LITE TILL

VAD SKA JAG GÖRA

JAG KOMMER DÖ

PÅ RIKTIGT!


Asså vill så jävla gärna köa så jag står längst fram men får inte för mamma ;_______; ÅÅH JAG VILL JU, VAD ÄR PROBLEMET JAG VILL. Kommer vara så sur annars. åååååååååååååh. Om jag får sugiga sittplatser som jag fick förra året eller näre nu var så kommer jag bli arg. MAN ÄR JU SÅ LÅNGT BORT, MAN SER JU INGET. JAG VILL JU VARA NÄÄÄÄRAAAAA!!!!!!!!! SFKJSDKFUJDHSKLGJSDLJDOFIURIOGEOPFJKLKSGJKLDSJGKLSDJGKLSDJGKLSDJGKLSDJGTLSRGLKJDFKLGRVBBHJNJB

 

GYHJ

GHUN

JH

K

HGFK

HUJN

UG

GF

 

 

Oh my god.


Kommentarer
Postat av: hanna

hur länge får du köa då? :(

2009-10-21 @ 19:17:28
Postat av: veronica

HIHIHIHIHI<3

2009-10-22 @ 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0