SO-prov suger

Har nyss varit med Hanna och vi hade kul. Vi gick ner till ica och köpte godis och satte oss på en bänk och pratade, det var kallt men ändå trevligt. Fy fan va kallt det är ute nu egentligen, typ darrade sönder på vägen hem. Sen när jag var hemma och skulle tvätta händerna med varmt vatten så stack det asmycket i dom för att dom var så kalla. Min näsa var också väldigt kall, och röd.
HADE SO-PROV IDAG OCH DET GICK BRA....... Eller asså, jag borde få G tycker jag, annars blir det kul..

Imorgon är det fredag, igen. Oh my god va bra, älskar fredagar när man går hem från skolan, ÄLSKAR känslan!

Nu är jag tråkig :)





Vill bara säga att min pappa alltid gör sådär, drar handen över ansiktet :1


Kommentarer
Postat av: hanna

din nästa är ALLTID kall s.ö.

har ni kommit in på andra världskriget ännn :(?

tror tom är din pappa

2009-10-08 @ 19:21:04
Postat av: tilla

hanna: Nae, snart så :1



HAHHAHA AAAH FÖRMODLIGEN...

2009-10-08 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0