Foki vann <3

Dagen igår och idag var båda väldigt trevliga. Igår såg jag och Hanna District 9 på bio. Den var jättebra! Trodde inte alls den skulle vara så bra.
Idag så har vi bara slappat, haft på oss pyjamas hela dagen och suttit framför datan, ätit (ovanligt) och skrattat väldigt mycket. Hanna har också översatt 20 minuter av en Tokio Hotel dokumentär åt mig så nu vet jag PRECIS vad dom snackar om..... ;) Fick veta att Tom gillar tuttar väldigt mycket, nästan det enda han hade att prata om.
(Vill också säga att Bill har en hammarhund)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vill åka till forum och köpa hårfärg så min fula utväxt kan försvinna. Ska kanske åka dit med Veronica om hon mår bättre. Hon är nämligen sjuk. Krya på dig :( <3

Fick för några minuter sen reda på att Foki vann Årets Blogg, blev så glad över det, ville verkligen att hon skulle vinna!



Kommentarer
Postat av: veronica

tack så mycket söta ploppkaka :)

2009-10-17 @ 23:08:22
Postat av: veronica

btw. jag vill oxå till forum imorn!

jag ska må bra. jag skaskaska.

2009-10-17 @ 23:09:29
Postat av: hanna

HAHAHAHAH ".........TUTTARRRR" "jag har en hund:)"

2009-10-17 @ 23:10:37
Postat av: tilla

veronica: bli frisk :)



hanna: HAHAHHAHAHA ååh älskar när alla avbröt varandra <3 och den där gubben ja som helt plötsligt bah: Ja, jag har en hund.

Eller när Bill bah: Ah min hund ngt ngt



HAHHAHAHA

2009-10-17 @ 23:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0