GAGASDGHAGHHA

HAHAHHAHAHAH, asså sitter och fnittrar för fullt här. Åh, Tokio Hotel va söta ni är <3


Om ni skulle vara tjejer, vem i bandet skulle ni vara kära i?
Bill:
Georg, mste jag säga. Till och med nu tycker jag att han är väldigt snygg och ifall han skulle vara tjej så skulle jag..
Tom: Nej.
Georg: Nej, ifall du skulle vara tjej!
Bill: Aha, om jag skulle vara tjej?
Tom: Vem tycker du är den snyggaste killen, dock är det ju uppenbart men..
Bill: Åh, jag förstår. Så det var frågan..
Tom: Nu tänker alla.
Bill: Jag trodde att ifall ni skulle vara tjejer, vem skulle jag vara kär i.
Georg: Älskar du mig fortfarande? Det skulle vara...
Tom: Nu har alla tänkt på det länge men det är uppenbart. Ni har ofta sagt till mig att det är jag!
Gustav: Jag vågar inte.
Bill: Vänta lite.. Så jag förstår, ifall jag skulle vara en tjej, vem skulle jag då vara kär i?
Tom: Precis, Bill.
Georg: Det skulle nog vara Gustav för att han har den mest sexuella trögheten.
Bill: Men då är mitt svar fortfarande samma, alltså Georg. Ja, för att Georg är en liten bitch.
Gustav: Ja, han är pervers!
Bill: Ja!
Tom: Ja, jag skulle verkligen vara kär i mig själv och det skulle de andra också vara.

(Frågan var - Skulle ni kunna donera era organ eller tillåta andra använda eran kropp för forskningar? )

Bill: Detta har inget med värdighet att göra.
Tom: Det enda jag kan tänka mig är att donera sperma.
Georg: Sperma, du har tillräckligt.
Tom: Ja, jag har tillräckligt. Jag har faktiskt gjort det redan - direkt!

(Frågan var - I vilken film skulle ni vilja ha huvudrollen? )

Bill: Eller tillsammans med Olsen tvillingarna i "En Galen Dag i New York", den med duschen..
Georg: Och vad skulle du vilja vara? Duschväggarna?
Bill: Ja, duschväggarna eller duschen..


ååååh <333333333333


Kommentarer
Postat av: hanna

DRÖMDE OM DETTA INATT FÖR ATT DU SPAMMA MIG IGÅR

2009-10-12 @ 07:44:24
Postat av: hanna

eller inte exakt allt men georg var tjej och tom var där

2009-10-12 @ 07:44:59
Postat av: tilla

hanna: HAHAH SPÄNNANDE DRÖM

2009-10-12 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0