HALLOWEEN!!!!!!

Igår firade jag, min familj och några vänner halloween. Vi åt middag tillsammans och några klädde ut sig. Hanna var med och hon sov också över här, vi hade askul som vanligt. Vi tog lite bilder men har inte fått dom av Hanna ännu.. Jag filmade också Hanna när hon dansade till lite Tokio Hotel låtar HGHAGHADHGADGH men tror inte jag får visa dom här på bloggen... ni skulle tycka hon dansade för hett.. det skulle bli för mycket för er.

Klockan 10:00 ska TOKIO HOTEL vara på MTV med deras Grekland konsert som dom hade för... ja kommer inte ihåg.. Ska titta då. :)


Kommentarer
Postat av: hanna

kommer inte kunna se bilderna förns om hundra år typ :c MMMMMMMMM TOUUKIIOO HOUTÄL - JUMANÅJD.

2009-10-31 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0