Hey! Du!

Nu har jag precis gått upp. När jag hade vaknat låg jag kvar någon timme i sängen och lyssnade på min ipod, Hey Du är så jäkla bra!!!!!
Idag ska jag tillbringa kvällen med Veronica och Klara hemma hos... Veronica (ovanligt). Det kommer att bli mycket trevligt :>
Eftersom jag HAR hårfärg nu så vill jag färga det idag men Elin jobbar och kommer lixom hem efter 5 så då orkar hon säkert inte och om hon skulle kunna färga det senare så hinner jag ändå inte eftersom jag ska vara hos Veronica..
Som jag skrev förut så skulle jag lägga upp bilder på mina kläder men jag vaknade nyss så ni får vänta..hehe. Nu är jag hungrig, ska gå ner och äta frukost. Mamma kommer förmodligen bli irriterad på mig för att jag går upp så sent och Kian sover nu så hon kommer tycka att jag låter mycket. Blah.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0