.H.U.M.A.N.O.I.D.

Vill slå sönder något. Vi har fått spanska läxa och jag fattar inte vad jag ska göra, palla. Kan typ inte ens göra den (orkar inte förklara varför). Men om jag säger till vår lärare att jag inte kunde kommer hon att bli sur. Jaja, skitsamma.

BLEV SÅ JÄVLA GLAD IDAG. Elin ringde mig precis när jag kommit hem från skolan när jag satt med Klara och Veronica hemma hos Veronica. Så här var vårt samtal ungefär:

Jag: Jag är hemma hos Veronica, va är det?
Elin: Jaha.. det var ju synd för..
Jag: Va? Vadå?
Elin: Ja...
Jag: Har alb.. Vänta, vad är det?
Elin: Ja, vad tror du ;)?
Jag: Vänta nu... Har albumet kommit?! O.O
Elin: ... Ja ;)
Jag: OMG

Ja, och så fortsatte det. I alla fall så gick jag snabbt hem till mig med Veronica och Klara och hämtade albumet. Flaggan som var med är SJUKT STOR och så jävla fin.

Flaggan


Här fick de gamla affischerna sitta. Fick tyvärr ta bort en Avril affisch för att dom skulle få plats.


OCH HÄR ÄR ALBUMET!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA tukr is dal heppi

2009-10-21 @ 15:19:22
Postat av: hanna

http://4.bp.blogspot.com/_x6f4Jg-HsDg/St4cVvG1LwI/AAAAAAAAAKk/HSIChIjVcxs/s1600-h/header_57794436.jpg



HAAHAHAHHA ORKAR EJ LIVET

2009-10-21 @ 15:24:00
Postat av: veronica

de blev ju asbra! :-)

det gladatokiohotel franska matbrödet :D

2009-10-22 @ 09:57:01
Postat av: Ida

Hahaha.. E du nöjd nu?? Älskar dig. Ännu mer.. Puss!

2009-10-22 @ 17:21:12
Postat av: tilla

Ida: JAAAAAAA TACK SÅ MYCKET TACK TACK TACK TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333333



Älskar dig också, ännu mer ändå, oändligt!!!

2009-10-22 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0