Kul dag :):):):):):) <333333333333333333333333

Okej, den här dagen SÖG! Så jävla jobbig. Först börjar det med att jag vaknar lite, lite försent på morgonen. Mamma kommenterar att jag har för kort tröja på mig och då måste jag byta om. Sen när jag ska gå till skolan så hittar jag inte nyckeln, letar och letar men inser att jag måste gå tillbaka för att titta om den ligger hemma. Men jag hittar den inte hemma så jag skiter i nyckel-jäveln och går. På vägen till skolan ser jag att nyckeln ligger i väskan ändå. Så jag förlorade ungefär 7 minuter på att leta efter nyckel-jäveln. Slutade med att jag och Veronica nästan fick springa till skolan. Vi kom typ 5 minuter försent kanske, och det är INTE kul när man har en mongolärare första lektionen. Men blev asförvånad när hon inte blev sur. Sen gick lektionerna extra segt och jag blev asbesviken när jag trodde att vi hade fått kyckling i skolan men när jag stoppade in maten i munnen märker jag att det är någon äcklig jävla röv-snopp-fisk som smakar k*k. Till min besvikelse går jag med mina vänner till skåpen och ska ta fram mina saker för att gå hem, men när jag reser mig upp så råkar jag knuffa till en 7:a. Hon ser asrädd ut men ler sen när jag ber om ursäkt, fick sån ångest typ 374637 timmar efteråt. Sen efter skolan så åker jag, Veronica och Klara till forum. Jag (för första gången på aslänge) hittar sjukt mycket skor jag ville ha, men hade såklart inte pengar så det räckte. Hittar till slut en tröja som jag verkligen behövde för 200kr, men när jag ska ta upp pengarna (200kr som jag hade kvar) så hittar jag dom inte. Letar och letar men inser att jag faktiskt har tappat pengar-jävlarna. Åker hem utan pengar och utan någon ny tröja. Mamma blir sur för att jag tappat pengarna och jag blir lite mer sur på henne än vad jag hade behövt bli kanske, hon ber mig att dra så jag går ut på en promenad en timme. När jag kommer hem så ska jag mosa en potatis i sås, och då råkar potatis-cpt glida undan och jätte mycket sås skvätter upp på min tröja, ner på byxorna och ner på golvet, stolen och bordet.

Ja, så har min dag varit, mycket trevligt :) Få se vad som händer senare, den är ju inte slut ännu.



Om ni undrar så pratar vi om en lärare vi TYCKER MYCKET OM.................

Kommentarer
Postat av: klara

AHAHAHHAAH RÅKADE SPOTTA PÅ BENET, RÖVSNOPPFISK HAHAAHAHAH JAD DOG

(har föresten blivit kung på att kommentera länge sen det blev fel nu)

hahaahah kan itne sluta fnissa, gör sånadär grisljud hela tiden

2009-10-05 @ 17:08:29
Postat av: hannaa

NEJ ÄKSKLING

2009-10-05 @ 17:11:24
Postat av: tilla

klara: HAHHAHAHA CP <333



hanna: JAAA, TYCK SYND OM MIG

2009-10-05 @ 17:20:31
Postat av: vero

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-10-05 @ 18:42:13
Postat av: klara

HAHAHAHA VIVVI, VERO OMG HA VERO<3

<33<3<33<3<

kentastajlz

2009-10-06 @ 07:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0