Livet äger :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..

Jag är så jävla irriterad på mina föräldrar just nu så jag vill kasta något riktigt hårt på dom. Frågade om jag får gå på TH konserten i Göteborg också men NEEEEEJ det får jag iiiiinte. Frågade varför och dom sa att jag inte fick åka själv med Hanna och vi hade inte råd. Då sa jag att jag kunde tjäna egna jävla pengar och att jag kanske kunde fråga Ida om hon kunde följa med. MEN NEEEJ då säger dom inte ens varför jag inte får åka. QKADHSKFRJ
Sen sa jag att jag kan vell få köpa biljetter till den konserten också I FALL jag kunde åka dit, och om jag inte kunde så kan jag sälja biljetterna. MEN NEJ DET FÅR JAG INTE HELLER DOM ÄR SÅ JÄVLA NEGATIVA VILL DRA DOM I HÅRET Å FY FAN VA SUR JAG ÄR SKA STÖKA NER HUSET NU NÄR DOM STÄDAR.

Tänker inte ens försöka ta ledighet till Paramore. Tänker skolka. Fittcpn.


Kommentarer
Postat av: veronica

skolka!!!(y)

2009-10-25 @ 12:28:03
Postat av: tilla

viviviv: LIVET ÄR EN DANS PÅ ROSOR <3!

2009-10-25 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0