Gagas <3!

Känner mig jätteseg just nu, kommer antagligen sitta framför datan hela kvällen. Har hört ännu fler låtar från Tokio Hotels tyska album nu. Dom är så bra så att jag DÖR, på riktigt. Har inte fått alla låtarna ännu men på måndag skickar en tjej på msn (Verena) resten av låtarna.
Längtar så jäkla mycket tills jag får Hey Du, Screamin och That Day!!

Fick föressten lite panik idag hemma hos Hanna. Vi satt och läste på http://perezhilton.com/ och där stod det att Hayley Williams (sångerskan i Paramore) hade "tappat" rösten och varit tvungen till att ställa in några konserter. Trodde först konserten här i Sverige skulle bli inställd men kom på att det är två månader kvar tills den. Jag antar att hon hinner bli frisk tills dess. Skulle bli så jävla förbannad om en Paramore konsert blev inställd igen.



Omg, vill se henne igen! Hon är så jävla cool! Folk som tycker hon är äcklig kan ju bara hålla käften eller hur ;) ?


Kommentarer
Postat av: hannaa

"han ser ut som en gaga" orkar inte<3. JA GAGAGAGA nästa gång i globen förhoppningsvis.

2009-10-03 @ 19:37:07
Postat av: tilla

hanna;: HAHAH det är lättare att säga sååå<3



YEEEEEEEEES

2009-10-03 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0