Misguided Ghosts

Imorse ville jag bara ligga kvar i sängen, jag kunde verkligen inte gå upp, hade sån ångest. Men när jag väl var på väg till skolan var det inte så jobbigt längre. Gud vad jobbigt det är att gå upp sådär tidigt på morgonen när det är mörkt ute, man blir liksom tröttare då. Jag var inte bara onaturligt trött idag, jag frös som tusan. Det är ju skitkallt!!!!!!!!!!!! Sitter och slappar och dricker te nu för att bli varmare. Så skönt att inte ha några läxor eller prov!
Längtar till fredag, då ska jag träffa Hanna (HANNA<3<33!!!3<3<33<3<3<3<3!!),  vi ska åka och hälsa på några av hennes vänner i BMTH kön och senare ska vi nog gå på bio, vet inte vilken film ännu men det bestämmer vi då. Sen senare på kvällen drar vi hem till mig och degar tills vi somnar.

btw, JAAAAAAAA HANNA GE MIG AFFISCHEN *dreglar sönder* <3333333333





OJ, glömde nästan att berätta att LaFee ska typ släppa ett nytt album med hennes bästa låtar och några nya låtar <3 LÄNGTAR SOM TUSAN


Kommentarer
Postat av: hanna

NEJ VA SÖT DU E (tilla<33333333333333). ska vi bestämma innan vilken film lr ska vi åka till SF och ta första bästa :)? du får affischen på fredag ♥

2009-10-13 @ 17:55:22
Postat av: tilla

hanna: JAJA OMG AFFISCH <3<33<3<3<3<33



vi kan aksnke bestämma innan... annars kmr vi stå där som bajskorvar

2009-10-13 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0