"Mycket stor skillnad" HAH <3

Ja, jag tillbringade natten hos Veronica. Klara var också med. Tror inte vi skrattat sådär mycket på länge, vi hade sjukt kul! Är glad att dom tvingade mig att göra mig i ordning och gå dit. Vet faktiskt inte när vi somnade, vid 4 kanske? Jaja.
Drömde om Tokio Hotel (ovanligt), att jag satt och lyssnade på deras musik och väntade på att deras konsert skulle börja. Jag drömde också att jag hade fått aslångt hår, enda ner till rumpan. Blev lite sur när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm.
Idag har jag lovat mamma att städa mitt rum, ångrar det brutalt mycket nu, har verkligen ingen lust. Men när man lyssnar på musik samtidigt och när man väl börjat så går det ganska fort. Älskar känslan av att vara i mitt rum när det är nystädat.

Gjorde föressten illa knät i fredags på gympan. Jag fick en ashård boll på knät, just då gjorde det inte alls ont men när jag kom hem så typ knäcktes knät till och började göra skitont. Så om jag böjer knät på ett speciellt sätt så gör det ont. Vi ska typ gå och kolla det om det skulle kunna vara något fel på det, man vill ju vara på den säkra sidan. Den enda bra saken med att det där hände är att jag slipper vara med på gympan på ett tag ;)





Åh va vacker han är ;_;


Kommentarer
Postat av: klara

tror jag umgås lite för mkt med bara en bröd.....................

överkonsumtion av punkter

2009-10-04 @ 13:00:13
Postat av: tilla

klara: jaaa D: HAH

2009-10-04 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0