PARAMORE-HUMÖR

Nu sitter jag här, nästan alldeles nyvaken och full av fiskpinnar och mos. Mår lite illa av att äta mat MAT på morgonen istället för frukost. Men eftersom jag är ledig och mamma jobbar hemma och gör maten osv så åt jag blablablabaskdfjf.
Är trött och känns som jag NÄSTAN har slösat bort hela helgen. Men det gör inget för den har varit trevlig ändå, och snart så är det ju höstlov.

FÖRESSTEN så har jag äntligen lyckats lägga in massa videos på min ipod nu. När jag skulle sova igår så kunde jag inte sluta att titta på en Paramore Live Intro video. Asså introt är så bra så jag svimmar, speciellt vid ett tillfälle, då dör man på riktigt.

1:21 - 1:50
Älskar musiken då och texten och diggar henne dans :( HAHA <3



Jag är verkligen på något jobbigt Paramore-humör just nu. <3

Kommentarer
Postat av: hanna

känns som vi kommer dregla i början så alla i publiken halkar omkring;_;

2009-10-20 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0