Plugga matte

Sitter just nu och väntar på Veronica. Hon ska komma hit hem till mig och så ska vi plugga matte tillsammans. Hoppas det går bra för oss, vill verkligen kunna förstå så jag får G i alla fall. Usch, bajsmatte.
Ja, och den här helgen gick ju lika fort som alla andra. Orkar inte skolan, vi har prov hela tiden. Men efter det här matteprovet så tror jag inte vi kommer ha prov på ett tag. Längtar så jäkla mycket till höstlovet, gud va mysigt det kommer bli då. Kommer tillbringa mycket tid med min allra käraste väninna - Hanna <3 Usch, känns så tråkigt när jag tänker på hur lite vi egentligen träffas.

Men nu sms:ade Veronica, hon är påväg hit.


Kommentarer
Postat av: hanna

sexy man. DET KOMMER BLI ETT MYSIGT LOV, MIN VÄN. VISA SKORNA TACK.A

2009-10-11 @ 18:46:32
Postat av: tilla

hanna: OKEJ!<3

2009-10-11 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0