Should I talk slower like you're a retard?

Gud va kallt det är! Sitter och dricker te för att bli lite varmare, tar vell ett varmt bad sen också. Man märker verkligen att hösten och vintern är påväg. Har inte sån ångest över det, hösten kan faktiskt vara riktigt mysig, det jag mest är orolig över är all snö. Jag gillar INTE snö :)
Ska försöka att gå igenom lite engelskapapper också, tråkigt men det är något som måste göras. Längtar så mycket tills imorgon, saknar Hanna, tycker vi träffas ALLDELES FÖR LITE :(

HAHAHA ja vet att jag BARA lägger upp Tokio Hotel bilder, men jag kan inte hjälpa det!



Dampryck Bill ? <3

Kommentarer
Postat av: hanna

de e ju typ redan höst, fan oktober </3 hade jag varit kille hade jag frysit kulorna av mig på mornarna. JAAAAA JÄTTELITE ALLA BA du träffar henne hela tiden MEN NU ERE TYP VARANNAN HELG </3 LOVRU

2009-10-01 @ 19:10:38
Postat av: tilla

hanna: JAA SAMMA HÄR D:



lovr ju<3

2009-10-01 @ 19:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0