SKOR!<3

Kom nyss hem, är glad att jag hann innanför dörren innan det började regna. Har varit i forum och köpt skor. Fanns tyvärr inte i min storlek, 37, men prövade 36 och dom passade bra dom med. Är så jäkla trött, vet inte varför, kanske sov jag för länge i natt. Och jag blir inte piggare eller gladare av att tänka på att jag och Veronica måste plugga matte eftersom vi har matteprov imorgon. VAD ROLIGT!!!!<33333......................
Blev lite hyper i forum också när jag såg Tokio Hotels engelska skiva där, ville köpa den men jag väntar med det eftersom min snälla syster sa att hon kunde köpa den.

Pratade också med min käraste Msn-kompis Verena och hon sa att Tokio Hotel kanske har en till bonus låt som heter "Reasons". ÅH, hoppas dom har det, vill höra den.

Nu skriker Kian på mig så jag måste gå ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0