Står ni på scenen eller??

Tror jag ska försöka andas lite nu. Och föressten, förlåt för att jag väckte dig Hanna, men du måste förstå, det var mycket viktiga grejer jag talade om för dig.

Idag ska jag och Hanna åka till stan. Ska försöka hitta någon bra hårfärg och sen ska jag köpa den engelska Humanoid skivan. Eftersom jag har pengar nu så kan vi ju hoppas på att jag hittar något annat fint också som jag kan köpa (som inte är skor) ;)

Åh mamma ringde nyss <3 :

Mamma: Ja, hur gick det med biljetterna nu då?
Jag: VI HAR BILJETTER!!
Mamma: Åhhh, vad bra!
Jag: Jaaa, omgomgomg.
Mamma: Hur mycket kostade dom då?
Jag: 450
Mamma: 450?! Står ni på scenen eller??
Jag: .... men
Mamma: :)
Jag: Men det här är viktigt


Ska försöka andas nu och göra mig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0