That Day

That day never came
That day
never comes
I`m not letting go
I keep hangin´ on
Everybody says
That time heals the pain
I`ve been waiting forever, forever
That day never came


Så bra låt!!!!! <3<3<3<3<3<3


Jag har inte städat ännu och planerar inte på att göra det heller, så det får bli en till äckligt-rum-vecka.
Min syrra ringde nyss:

Elin: Är du sugen på något gott?
Jag: ..
Elin: Hallå..
Jag: Va?
Elin: Ja?
Jag: Va sa du?
Elin: Är du sugen på något gott?
Jag: JAHA, jag trodde du frågade om jag väntade abort.
Elin: HAHAHHAHA



Åh va trög jag är egentligen <3
I alla fall som kom vi överens om att hon ska baka kladdkaka som vi ska äta med grädde och glass, passar bra det eftersom jag är JÄKLIGT sugen på choklad.


Sådär ser det alltså ut just nu utanför mitt fönster. Blött men ganska fint ändå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0