TISDAG neeej :(

Jadu, nu sitter jag här med den där jädrans spanskan. Vill bara riva sönder boken och kasta den på golvet, hoppa på den och sen slänga ut den genom fönstret. Men istället så är jag duktig och pluggar, eller...ah. Vill ha höstlov nu, har redan tröttnat på skolan. Maten suger och mat-tanterna är äckliga också. Gud vad jag är negativ men det är svårt att vara positiv när allt känns runkigt. Och föressten ska man inte ljuga så då är det ju bättre att jag talar sanning.

Är väldigt förvånad över att Kian inte har tjatat något om grävskopan idag, förväntade mig att han skulle börja tjata om det när jag kom hem från skolan, men istället så låg han på golvet och gnällde över att han inte fick se papegorjorna på skansen igen. Mamma, min moster, Kian och Amilia (min kusins barn) var nämligen på skansen idag. Jaja, jag förstår honom, jag hade inte heller varit så glad om jag var liten och hade varit på skansen, sen somnat och vaknat upp hemma.


Åh, trodde föressten det var onsdag idag, blev besviken nu när jag såg att det var tisdag.



Tyvärr så förstår jag inte texten där på bilden. Vet att ni hade velat veta.................

Kommentarer
Postat av: hanna

det står att han gör sitt hår på två minuter. kolla vad man får ut utav en sjuk uttråkad besta ven.

2009-10-08 @ 13:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0