Utväxt <3

Utväxt, utväxt, utväxt. Känns nästan som att jag är skallig där min utväxt är, får panik. Varför kan inte mitt hår vara perfekt och allt? :)

Sitter och lyssnar på Paramore och längtar, det är så snart! Har blivit hungrig också, men orkar inte gå ner och hämta mat och sen gå och borsta tänderna igen, det är så jobbigt HAHA.

Vill använda min nya skjorta imorgon men känner att jag inte vill ha på mig något nytt innan jag färgat håret, kläderna skulle förstöras av mitt hårs ful-het. Undrar om det är många som tänker på min fula utväxt, som bah: HAHAH kolla hennes utväxt. Va pinsamt isåfall. Gud, jag har nog inget liv, är nästan värre än Hanna som sitter och övar för sig själv framför spegeln på att vända tungan åt båda hållen.

Var tvungen att ta bort ansiktet där... är för söt........


Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHAAH UNO, ÄR FÖR SÖT HAHH SNÄLLA

2009-10-26 @ 21:42:19
Postat av: Mathilda

klara: HAHAH men är det...............

2009-10-26 @ 21:43:27
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: hanna

HAHAHA nästan värre än hanna (fyou) gillar hur pippi ligger naken bakom dig på bilden

2009-10-26 @ 21:46:10
Postat av: Mathilda

hanna: HAHAH jag tänkte faktiskt skriva det,men orkade inte <3

2009-10-26 @ 22:03:21
URL: http://riotferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0