We are dogs unleashed, dogs unleashed

Ja jag sitter fortfarande här. Har inte kommit iväg still stan ännu, vet inte ens om Hanna vaknat. Frågade mor min om det var kallt ute och hon sa att det inte var så kallt och att jag nog inte behövde halsduk. Men jag ska ta den ändå, annars förstörs min outfit HHSGAHGSHAH <3 Ville ha mössan också så att den kan gömma min fula utväxt, men det blir nog för varmt. Får vell ta och hitta någon bra färg så jag slipper mitt fula utväxtshår.

Har inte riktigt fattat att jag ska se Tokio Hotel ännu, känns som konserten ska bli inställd, igen. Åh, får verkligen hoppas på att den inte blir det, skulle svimma då.

Är föressten väldigt stolt över mig själv att jag är helt färdig fixad inför dagen och klockan är bara kvart över 12! Brukar vara färdig vid ungefär tre-tiden, hehe.


Kommentarer
Postat av: dilsahkavas.blogg.se

www.dilsahkavas.blogg.se

den handlar om min vardag och mina vänner.

(finns inte så många bilder, men det ska

förbättras.)

kolla in den, så hoppas jag att du följer den :)

2009-10-26 @ 12:55:38
URL: http://dilsahkavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0