Where The Lines Overlap

Den här dagen gick jag upp klockan 13:00 och sedan dess har jag bara suttit och degat. Spännande va? Men det har varit skönt ändå, att bara sitta. Fast imorgon ska jag försöka göra något trevligt. Ska försöka att få med mig någon till stan så jag kan köpa det andra Tokio Hotel albumet Humanoid på engelska, har ju faktsikt ett presentkort på en skivbutik som jag måste använda innan året är slut, tror jag ;)

Ja, det blir sittplats till Tokio Hotel konserten och Hanna följer såklart med. Vi kommer få världens sugigaste platser och så kommer vi säkert inte se något. Men jaja, det kommer bli sjukt kul ändå OCH JAG KOMMER DÖ OMG har fortfarande inte fattat att jag ska se... omg... dom... omgomgogomgomg. <33333

Längtar till PARAMORE KONSERTEN!!!!!!!!! Så ni vet.... visste ni inte...



Och nu tycker jag inte att vi ska kommentera bilden. Tycker faktiskt att hans händer är fina. ;RAGE;

Kommentarer
Postat av: hanna

annars så skrev du fel eller så VADÅ STÅPLATSER kan vi köa nu!?

2009-10-24 @ 19:55:24
Postat av: tilla

hanna: jag är dum i huvvet <3

2009-10-24 @ 19:58:23
Postat av: veronica

på bengans? (<3)

nej, lovar, jag ska inte kommentera hans händer...

2009-10-25 @ 10:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0