ZIM (mer 483). Nu var jag fyndig

Är så JÄKLA SHOPPING SUGEN SÅ DET INTE ÄR SANT. Vill åka till forum och köpa massa onödiga skor och kläder. Men duktig som jag är.. så ska jag spara pengarna jag har och köpa saker jag endast behöver. Inte för att skor är onödigt eller så... ;)

Sitter och lyssnar på Zoom into me. Den är så himla fin och den kommer vara så jäkla bra live när Tom spelar piano (om han nu kommer göra det) och Bill sjunger till <3 Vill verkligen att dom kommer hit, om dom inte gör det så jävlar. Får lite panik när ja tänker på att jag inte vet vad jag ska köpa för biljetter när dom släpps, stå eller sittplats? Vet ju fortfarande inte om jag kan köa med någon.


Kommentarer
Postat av: hanna

de har redan konfirmerat att de kommer till sverige nästa turné so no worriez;)

2009-10-01 @ 18:19:43
Postat av: tilla

hanna: ja asså ja vet, men är rädd för att det ska ändra sig som podrior...

2009-10-01 @ 18:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0