All I Wanted

Okej jag kan andas ut. Ungjäkeln som skickade bilden på Tom sa att det inte ens va han så jag känner mig lite lugn. Men vet fortfarande inte hur hans nya frisyr ser ut.. skulle inte förvåna mig om han har snaggat sig eller något annat onödigt. :1

Idag kommer jag ha tråkigt. Men har fått pengarna av min snälla mor nu så ska åka till forum imorgon med Hanna och shoppa.
Men eftersom jag kommer ha tråkigt idag så får Paramores nya låtar från albumet Brand New Eyes göra mig lite gladare. Shit vad låtarna är bra ;_;



Kommentarer
Postat av: hanna

asså är hon säker på att det inte är han? för bilden är äckligt lik, och kläderna är ju liksom väldigt..honom!

2009-09-26 @ 15:25:42
Postat av: tilla

hanna: ja asså det är likt, ser ut som man ser piercingen å allt. men det var någon annan kändis typ..

2009-09-26 @ 15:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0