Black Star

Att dagen var jobbig och så gör inget eftersom vi inte har några läxor till imorgon. Tog ändå med mig spanska textboken bara ifall jag skulle vilja kolla igenom och översätta en text med google translate, haha.
Mina älskade lösnaglar börjar lossna nu :( Vill ha nya, men om jag vill ha nya måste jag ha pengar som jag just nu har så mycket av. Vill också ha Avril Lavigne's parfym Black Star. Men som sagt, utan pengar går det inte. Borde börja jobba eller göra något annat tråkigt som jag kan tjäna pengar på.


 Finns också Deodorant och Shower gel
          




Kommentarer
Postat av: hanna

för en sekund tänkte jag lukta på datorskärmen för att känna lukten på parfymen

2009-09-16 @ 23:14:37
Postat av: tilla

hanna: HAHAHAHHAHAHAHAHAH <3333333

2009-09-17 @ 15:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0