HANNA ;RAGE;

Åh ,saknar dig typ redan Hanna :(

Det är skolan som förstör allt, vi hinner aldrig träffas förutom på helgerna, och inte ens då går det alltid. Det var aslänge sen vi var i forum tillsammans, och där var vi typ hela tiden i sommras som ett par fjortisar som gillar bajs.
Satt nyss och tittade igenom lite fina bilder på oss, sitter och fnittrar nästan hela tiden. Fast dom som jag fnittrar åt vågar jag inte lägga upp för vi gör...för fina..miner <3


Titta bara va glada vi är <3



HAHAHHAHAHAHA, du gillar att rita på mig :) (gillar Bill i bakgrunden där <3)



HAHAHAHHA, asså älska när du satt å asgarva åt dig själv.



(MIN FAVORIT BILD!) HAHHAHA <3



Insåg nu att jag typ bara la upp bilder på mig själv, jävla ego. Men vågade inte lägga upp för många på dig när du gör fina miner för du kommer döda mig då.


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHHA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH TUUKRN KAN VI LEKA PÅ ONSDAG ELLER TORSDAG ELLER NÅTT?<3<3



älskar att ja trodde att det rosa på sängen på andra bilden var din fot

2009-09-21 @ 22:35:43
Postat av: tilla

hanna: JADÅ DET TROR JAG!!! <333333333333



HAHHAHAHAHHA CP <3

2009-09-21 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0