Komm

Känns ganska konstigt att det redan är onsdag imorgon, veckan har gått fort hittills.
Får lite panik för min ena ipodhörlur har gått sönder, så nu funkar bara en av dom..kul. Får vell hålla ut tills jag får pengar så jag kan köpa nya. Dom som jag brukar köpa är inte alls dyra, 60 kr om jag minns rätt, billigt för ett par hörlurar som funkar riktigt bra!

Eftersom jag aldrig har något instressant att blogga om så kan ni få se en fin bild. Ointressant för vissa men väldigt intressant för mig :)



<3

Kommentarer
Postat av: hanna

asså får ont av att titta på toms hår i hårbotten för de ser ut som de är nyflätade och när amanda nyligen flätat sitt hår så e hon jätteöm och det är askul att trycka på hennes hår då s.ö.

2009-09-22 @ 20:12:44
Postat av: tilla

hanna: HAHAHAH VA ELAKT

2009-09-22 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0