Make some noise!

Den här dagen gick skitfort. Alltså var den inte så illa ;) Kände mig lite extra "SKRATTIG" idag också, bra att veta.
Imorgon är det fredag, skönt.

När jag kom hem från skolan idag så berättade mamma att hon hade bakat muffins, och ja, hungrig som jag var fick jag ner 4 stycken, OCH lite mat hehe.
Just nu så sitter jag och lyssnar på typ en minut från Tokio Hotel's låt Noise (Komm). Gud vad den är bra.


Blir så glad när jag tänker på hur mycket nya låtar jag kommer få höra av mina favorit band/artister det här året. Paramore släpper ju sitt album den 29 september (snart!) och Tokio Hotel's album den 2 eller 6 oktober. Sen så kommer Avril Lavigne släppa ett nytt album snart också (tror jag). Och till sist men absolut inte minst, så kommer LaFee släppa en ny låt innan året är slut!






Är det inte dags för dig att släppa något nytt också, Skye? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0