All the things she said

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på i helgen, har ingen aning ännu. Hoppas jag hinner träffa Hanna något. Vill åka till forum också nu när jag har pengar för första gången på länge, men då ska jag endast köpa det jag verkligen behöver. Har en lååång lista på allt jag behöver så ska pricka i allt som är viktigast.
Eftersom jag antagligen inte kommer ha något att göra i helgen så blir det vell någon Silent Hill kväll med syrran. :)

Ikväll blir det pizza till middag, var ett tag sen jag åt det så det ska bli riktigt gott. Åh, älskar fredagar! Det är så mysigt på kvällen, och så kan man vara uppe hela natten och sen sova hur länge som helst på lördagen.


(gamla bilder)





Kan sakna mitt röda hår ibland. Fast OM jag skulle färga rött igen så ska det vara vinrött typ.

Kommentarer
Postat av: hanna

ÅH RÖTT synd att du inte var nöjd vi sitter här å konstaterar att de e fint



kram från nils

2009-09-25 @ 20:34:33
Postat av: Anonym

hanna:ÅÅÅH TUUKRS <3333



KRAM TBX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-25 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0