Fredag!

ÄNTLIGEN FREDAG!

Den här dagen var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Första lektionen hade vi en sugig vikarie som ingen lyssnade på. Andra lektionen gick snabbt och tredje lektionen (musiken) som vi skulle redovisa på blev inställd ;D Så nur har jag en till vecka på mig att förbereda redovisningen (inte för att jag kommer börja förens dagen före).

Och ja, idag tog vi klassfoto, och jag kan direkt säga att jag ser ut som en uppstoppad apa. Mina kindben är så tydliga, jag log typ inte ens men ändå så skulle dom visa sig. D:

Idag ska jag träffa Hanna och hon ska sova hos mig. Det var så länge sen hon sov här så det ska bli jättekul! Vi vet fortfarande inte vad vi ska hitta på men något blir det vell, kanske hyr en film eller så ;)

Just nu sitter jag och plåstrar om min stackars tå som har fått lida två dagar i rad av mina skor. Varför ska högklackat vara så jävla obekvämt när det är så snyggt?! Jaja, ska inte klaga för mycket nu. Sitter och lyssnar på Tokio Hotels nya låtar, ovanligt.... ;)




Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHA MEN UPPSTOPPAD APA <333 HAHAAHAHAH KUNDE INTE LÅTA BLI

2009-09-04 @ 19:18:17
Postat av: vivviviv

HAHAHH VIKARIEN SÖG. MIRABELLE BAJS. HAHA HUIPPSTOPPAD APA<3 JAG HAR INGEN MUN :c

2009-09-05 @ 16:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0