Godmorgon!

Har precis vaknat av att Elin kom och väckte mig. Satt hemma igår tills klockan 8 då jag gick hem till Veronica och tittade på idol med hon och hennes mor. Efter idol så satt vi bara på hennes rum och pratade. (VI HADE OCKSÅ SAMMARBETS-DATOR-ÖVNINGAR!) Jag insåg att jag var tvungen att gå hem vid 00:40, för när vi låg i hennes soffa och pratade så började jag drömma om sköldpaddor som skulle åka över det gråa i vattnet för att det skulle försvinna. (?!)
Jag gick och la mig typ direkt när jag kom hem. Fast innan jag somnade så låg jag och lyssnade på låtarna från albumet Humanoid <3

Nu ska jag inte sitta och datanörda, måste gå och äta frukost, är ashungrig.



HAH, asså Tom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0