HAHA "a little more air alert" <3

Hanna gick nyss hem, känner mig ensam ;_;
Har haft en sjukt jobbig dag. Vi orienterade på gympan (det bästa jag vet....). Asså, jag ville döda den som satt ut alla kontroller. Vi fick typ klättra i berg?! Jag lyckades ALLTID trampa på stenar som satt löst. Fick också pinnar i ansiktet och spindelnät runt armarna. Sen åt jag fyra blåbär som smakade asäckligt så jag blev blå på tungan, munnen och mellan tänderna. Gulligt.
Är så glad över att dagjäveln är över, imorn är det torsdag och efter torsdag är det fredag. Men på fredag har vi gympa... men efter gympan så är det helg <3






Kommentarer
Postat av: hanna

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUkrn <3

2009-09-23 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0