HELG <3

Nu har Elin beställt Paramore biljetter till mig och Hanna, så 30 november ska vi se Paramore!!!!!! LÄNGTAR!
Redovisningen på musiken gick bra och jag var inte med på gympan idag, för jag är FAKTISKT FÖRKYLD. Dagen var faktiskt helt okej om man bortser från min förkylning, fick värsta hostattackerna 24/7 och det kändes som att mitt huvud var fullt med snor. Ew.

JAJA,  BLABLA.

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra i helgen. Har INGET att göra, så jag får vell försöka roa mig själv med att rita lite och spela sims 3 :)



Sötaste bilden nånsin ? ;_;


Kommentarer
Postat av: hanna

YEEEEEEEEEES kommer bli par-tey. KRYA

2009-09-11 @ 18:55:17
URL: http://omoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0