Höst D: <3

Gillar inte att sommarn är över, får ångest när jag tänker på det. Men jag mådde bättre nu när jag pratade med Hanna om hur mysigt det kan vara ändå när det är kallt ute. Att man kan gå på bio, sen gå hem och ta ett varmt bad och ha ansiktsmask och lyssna på musik. Sen sitta framför TVn och dricka varm choklad. ÅÅÅÅÅH längtar nästan nu!

Har bestämt mig för att kanske inte köpa Paramore albumet Brand New Eyes för MÅSTE ha råd med allt annat också, tex albumet Humanoid som kommer kosta 350 kr, billigt.. :)
Vill också köpa höstskor, men det får jag vell vänta med, för jag HAR faktiskt skor nu. MEN VILL HA FLER!
Vill också köpa nya vantar och halsduk.... åh va det ska handla om pengar hela tiden.



Gud va bra den är!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

sen gå hem och ta ett varmt bad *OCH KÖRA UPP TÅRNA I VARANDRAS RÖVAR och ha ansiktsmask



du glömde lite, var tvungen att rätta. längtar asmke, så jävla trött på halvhöst, nu får nån bra film komma på bio tycker jag.



följ med mig och shoppa i veckan!

2009-09-12 @ 17:29:14
URL: http://omoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0