I'm Humanoid

Okej, så har världens onödigaste, jobbigaste musikredovisning, engelska förhör och klassfoto imorgon. Roligt. Kan inte koncentrera mig på varken läxorna eller vad jag ska ha på mig bara pga den där tävlingen.
Bara för att jag inte har några kläder till imorgon kommer jag vell se ut som en stövel och så kommer jag säkert le sådär fult på enfotot.

Jaja, just nu sitter jag och lyssnar sönder de två minutrarna av Tokio Hotels låt Humanoid. Vill höra resten av låten nu, den är så bra så jag dör! Längtar tills deras albums släpps ;D


Kommentarer
Postat av: hanna

SIV MÅSTE DU SÄGA STÖVEL fnissade hårt med näsan så ja hörde hur snoret typ lossade lite från näsgångarna

2009-09-03 @ 23:00:31
URL: http://omoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0